O'zbekistonda marketing tadqiqotlari

Artikul: S-0787944 Sotuvda mavjud
350 000 so'mdan
Tavsifi

O'zbekistonda marketing tadqiqotlari

 

  -

 

O'zbekistonda marketing tadqiqotlari yoki Marketing tadqiqotlari - risklarni kamaytirish va gipotezalarni tekshirish maqsadida bozor, raqobatchilar, iste'molchilar, narxlar, korxonaning ichki salohiyati haqidagi ma'lumotlarni yig'ish, qayta ishlash va tahlil qilish. Marketing tadqiqotlarining natijasi - bu strategiyani tanlash va amalga oshirishda foydalaniladigan aniq ma'lumotlar.

 

 

 

O'zbekistonda marketing tadqiqotlari:

Bozor tahlili vaziyatni turli tomonlardan ko'rish, mavjud vaziyatni baholash, istiqbollarni bashorat qilish va xavflarni aniqlashga yordam beradi.

 

 

 

O'zbekistonda marketing tadqiqotlari: Sirli xarid qilish - bu mahsulot yoki xizmatni sotib olish jarayonida ma'lum iste'molchi tajribasini olishga qaratilgan marketing tadqiqotlarining bir qismi sifatida ma'lumot to'plash usullaridan biri.

 

 

 

O'zbekistonda marketing tadqiqotlari:

Chakana savdo ob'ektlari auditi "Chakana savdo auditi" - bu sizning mahsulotingizning do'konda mavjudligini, reklama materiallarining mavjudligi va dolzarbligini, tovarlarni namoyish qilish sifatini, mahsulotlarda narx belgilarining mavjudligini va hokazolarni nazorat qiluvchi chora-tadbirlar majmui. yoqilgan.

 

 

 

O'zbekistonda marketing tadqiqotlari:

NPS darajasini o'lchash "Net Promoter Score" yoki iste'molchilarning sodiqlik indeksi - bu sizning mijozlaringiz kompaniya yoki mahsulotni boshqa odamlarga tavsiya etishga qanchalik tayyor ekanligini ko'rsatadigan ko'rsatkichdir.

 

 

 

O'zbekistonda marketing tadqiqotlari:

 

Hall testi sizga iste'molchining xatti-harakati, mahsulot, xizmat, nom, brend, qadoqlash, turli xil sinovdan o'tgan xususiyatlar bo'yicha mahsulotning iste'mol xususiyatlarini baholash haqida ma'lumot olish imkonini beradi.

 

 

 

O'zbekistonda marketing tadqiqotlari:

 

UX testi yakuniy foydalanuvchilar tomonidan raqamli mahsulot interfeysidan foydalanish imkoniyatini sinab ko'rishdir. Sinov mahsulot foydalanuvchi talablariga qanday javob berishini ko'rsatadi.

 

 

 

O‘zbekistonda marketing tadqiqotlarini www.woodlimegroup.uz marketing agentligida buyurtma qiling

0 0
Natija (0) Barcha mahsulotlar